MAGENTO WEB TRGOVINE

Slika
Magento je e-Commerce sistem otvorenog koda (open-source) koji nudi niz mogućnosti pri izradi web trgovine. Glavne karakteristike Magenta su fleksibilnost, modularnost i skalabilnost što vlasnicima trgovine omogućava potpunu kontrolu nad izgledom, sadržajem i funkcionalnostima web trgovine. Administracijsko sučelje je intuitivno i lako za korištenje koje nudi različite marketinške alate, manipuliranje katalozima i proizvodima te optimalizaciju web stranice (SEO).

Magento je savršeno rješenje za one vlasnike trgovine koji žele svojim kupcima osigurati ugodnu online kupovinu s bogatim izborom iskrojenu baš po njihovoj mjeri i potrebama.

Magento je danas najveća rastuća e-Commerce platforma na tržištu s preko 1 000 000 preuzimanja koja se povećavaju iz dana u dan što potvrđuje činjenicu da je Magento potpuno rješenje čija primjena donosi obostrano zadovoljstvo – i kupaca i vlasnika trgovine.
MOGUĆNOSTI MAGENTO WEB TRGOVINE

Opšte:

  • Mogućnost prikaza proizvoljnog broja statičnih stranica
  • Tražilica za pretraživanje proizvoda na web stranici
  • Prikaz više različitih valuta po odabiru korisnika 
  • Prikaz web trgovine na više jezika po odabiru korisnika
  • Modul za Blog (Novosti) za objavljivanje novosti u hronološkom redu i automatskim prikazom zadnjih objava na početnoj stranici
  • Integracija sa društvenim mrežama (povezivanje sa FB, TW, G+ i YT profilom vlasnika i postavljanje komande za dijeljenje sadržaja sa web stranice - FB like/share, TW i G+)
  • xml za sve kategorije i sve objave čime se izuzetno pomaže u poboljšanju pozicija na tražilicama

Proizvodi:

  • Neograničen broj proizvoda, kategorija/grupa i podkategorija
  • Samostalan unos, uređivanje i brisanje kategorija i podkategorija
  • Samostalno kreiranje brandova/proizvođača i povezivanje sa proizvodima
  • Samostalan unos, uređivanje i brisanje proizvoda
  • Unos naslova, fotografije proizvoda, opisa, cijene, akcijske cijene za svaki proizvod
  • Mogućnost dodavanja atributa proizvoda i grupa atributa 
  • Mogućnost pravljenja grupa (bundle) proizvoda koji će biti prodavani kao jedan artikal
  • Listanje proizvoda sa slikama i skraćenim opisima
  • Za svaki proizvod se mogu pokazati detaljnije informacije i više slika, kao i dodatni opisi ili uputstva za upotrebu artikala
  • Proizvodi na akciji su posebno obilježeni i mogu se filtrirati
  • Soreter proizvoda unutar neke kategorije po vrijednosti, poziciji po kojoj administrator rasporedi artikle, nazivu i cijeni
  • Dodatne mogućnosti filtera proizvoda po kategoriji ili cijeni
  • Prikaz srodnih proizvoda (cross-selling) 
  • Prikaz sličnih proizvoda (up-selling) 
  • Usporedba proizvoda 
  • Povezivanje sa ERP sistemima klijenta (automatski import/export podataka iz ERP sistema)

Korisnički računi i naručivanje:

  • Registracija putem korisničkog imena i lozinke
  • Registrovani klijenti mogu da vide istoriju svojih narudžbi i mogu da ponove neku od prijašnjih narudžbi
  • Registrovani klijenti mogu da mijenjaju sami svoje podatke na korisničkom računu
  • Registrovani klijenti mogu da imaju adresar sa listama adresa na koje se vrše isporuke
  • Pamćenje proizvoda koje je klijent ubacio u košaru prije registracije nakon što se klijent registruje
  • Jednostavan proces naručivanja u obliku wizarda – čarobnjaka ili onepage check out
  • Sve narudžbe se čuvaju u bazi podataka i šalju vlasniku i klijentu na e-mail
  • Mogućnost unošenja različitih vrsta shippinga za različite destinacije
  • Integracija modula za plaćanje i mogućnost odabira različitih vrsta plaćanja (PayPal, pouzeće, uplatnica, kreditne kartice)
  • Podešavanje vrste plaćanje i vrste i troška isporuke u zavisnosti od lokacije kupca i destinacije isporuke
  • Import ranije registrovanih korisnika sa stare web trgovine

Administratorski dio:

  • Statistika za proizvode i kupce
  • Liste najprodavanijih proizvoda
  • Pregled online korisnika koji su otvorili artikal
  • Kreiranje kodova za popust koje je moguće iskoristiti uz narudžbu (popust može biti izražen u apsolutnom ili relativnom iznosu, a kod može imati ograničeni ili neograničeni rok i obim korištenja)
  • Jednostavno podešavanje osnovnih podataka (adrese, naziva kompanije, i sl.)
  • Integracija Google Analytics servisa
0 0